7/27/2020

Reggel és este

A Kisbabánk Lesz! könyv nagyon ajánlja, hogy kezdjünk el napi 1 vagy 2 alkalommal meditálni rövideket. Sok fertility meditation van fent a neten. Kerestem, kerestem, melyik legyen az. Sokat meghallgattam a hétvégén. Mindegyik nagyon szép. Ezt nem csak azért választottam, mert 7 perces és így könnyen be tudom illeszteni a reggelekbe és az estékbe is, hanem mert nagyon-nagyon sok szeretettel mondja benne a nő a magáét. Nem igazán a testre fókuszál, sokkal inkább a Lélekre, aki jönni szeretne. Vasárnap is meghallgattam reggel-este és ma is. Negyedik hallgatásra már tudtam vele mondani és sok év csalódás után újra látni tudtam magam előtt egy pici babát. Könnyek szöktek a szemembe és csak néztem lelki szemeimmel, hogy milyen szép. 


Mohón néztem, mert meg akarom ismerni. Arra gondoltam, hogy ha itt lesz, állandóan csak nézni akarom, mert kíváncsi vagyok rá, ki ő. Egy kész kis lény érkezik meg. Nem úgy gondolok már rá, mint valakire, aki "az én babám". Nem az enyém, hanem Önmagáé. Mi csak a kijelölt segítői vagyunk. Őrzői, mentorai, és ha jól alakulnak a dolgok, akkor a szerettei. A saját útjára jön. Nem azért, hogy az enyémet meghosszabbítsa vagy kiteljesítse. 
Csak figyelni szeretném őt és segíteni. Valahogy úgy, ahogyan Stephen Hawkingot tologathatták a tanítványai: tudom, hogy szüksége van rám, de nem azért mert kevesebb, mint én. Sőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése