8/04/2020

Vitaminos füzet

    Ahogy gyűltek a bogyók, amikkel doppingoljuk a termékenységünket, kezdtük összekeverni, mit vettünk már be aznap és mit nem. Nem akartam olyan gyógyszer-adagoló dobozt, amilyen a nagyszüleimnek van, ezért vettem egy nagyon cuki, szőrös borítójú füzetet a Flying tigerben és ebbe minden hét elején berajzolom a heti táblázatot, ahol pipálgatjuk magunknak.  Szeretjük, mert aranyos, vidám! 



Jobb oldalon a féjrem, bal oldalon én. Persze mindig elrontok valamit, ezen a héten például kifelejtettem a reggeli InoFolic port a táblázatból. De mivel most inszem utáni két hétben vagyunk, sok sort elfoglal a progeszteron is, szóval semmi gond, tökéletesek sosem leszünk, lényeg, hogy élvezzük a pipálgatást, mint a gyerekek :)


   Eleinte Profertilt (pasiknak) és Elevitet (csajsziknak) szedtünk. Aztán jöttek az újabb tippek. Kéne még Omega 3, kéne még Q10, egy kis ez, egy kis az. Annyi mindent összeolvas az ember. 
Mostanra végülis arra jutottunk, hogy az előre összeállított termékenységi vitaminok összetételét áttanulmányozva külön-külön vesszük be a dolgokat. Mert például míg egy babaváróban van E vitaminból 20-40 mg, addig a bioextra E kapszulában 400 mg. Nem vagyok rest, beveszek belőle kettőt is. Túladagolni úgyse nagyon lehet, a méhnyálkahártya pedig nagyon hálás érte, azt mondják. Q 10 bogyók többsége 60 mg-ot tartalmaz, de találtam olyat, ami 100-as. A termékenységi vitaminokban ezzel szemben jó, ha 10 mg van. Még egy utolsó példa: pasiknak nagyon fontos a szelén, amiből a Profertilben csak 60ug van, ám a mi kis szelén bogyónkban 100! Bingó! :) 
Délben azért bedobunk egy sima Actival multivitamint is, hogy ki ne maradjon valami.
   A Calcium Fluoratumot egy nagyon aranyos csajszi ajánlotta, aki a youtue-on. Fertility Homeopath néven megtalálható. Ez egy homeopátiás só tabletta, ami szintén beágyazódást segít. 
  A fehér fagyöngy tea is a méhfalat erősíti, Gyuri bácsi teái között olvastam róla. Minden este beáztatom hideg vizbe, reggel pedig azzal indítom a napot. Az L-arginin és L-karnitint szintén a Profertil összetevői között ismertük meg, de edzőtermi vitaminos boltban külön is van és így ezt is nagyobb mennyiségben szedhetjük. Ez az ötlet egyébként egy fb csoportban olvasott posztból származik. Egy pasi mesélte el, hogyan tornázta fel nagyon alacsonyról nagyon jóra a spermiumszámát úgy, hogy nem a túlárazott és kis mennyiséget tartalmazó márkás bogyókat szedte, hanem külön-külön, nagy mennyiségben. Szóval nem én találtam ki, de tetszik az ötlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése